Wednesday, 30 December 2009

:-> Sandwich Telur


Sandwich telur untuk anak-anak... Ni gambar dgn Hp je....sorry ye kalau x berapa clear...

SANDWICH TELUR
Bahan-bahannya:
  • Roti sandwich
  • Telur Rebus
  • Mayonis
  • Serbuk Lada Hitam
  • Garam dan perasa
  • Butter
Cara Membuatnya:
  1. Telur di hancurkan dgn garfu.
  2. Gaulkan telur dengan mayonisn lada sulah, garam dan perasa.
  3. Sapukan sedikit butter pada roti dan letakkan telur.
  4. Potong mengikut bentuk yang disukai.

Best Regards,
^_^LovelyKitchen^_^

11 comments:

AbbotCottage said...

uik toing toing! sandwic telo cantik. Cuma bleh pandang je la, mkn talehhh, uhuuuuu sian haku...

Sue @ Nenie said...

Simple dan menarikkk

LOVE2COOK said...

Yup, it's simple but tempting! Uhhh...I want some pls! :)

Azmiezas said...

E-na..amboi sedapnya brekfes pagi ni..kita ni kalau telur di masak apa pun suka...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

E-Na, saya shuke ni tapi nak tanya lah...heheh..sessi soal jawab lak eh..

ada cara tak camne nak hilangkan hanyir telur tu ?

jgn kenakan consultation fee ye..hehe

fzi said...

Salam e-na....
best! sandwich telur ni memang paberet akak...kalu nak bawak bekal ke mana2 memang tak tinggal la sandwich ni.. :)

hazila said...

E-na, saya pun suka makan egg sandwich ni. Senang dan sedap.

mantan said...

buakan untuk anak-anak je tu. Untuk mak ayahnye sekali. Sedap tu...

mummyseri said...

kite suke eksesori kt sanwic tu :)

blogresipi.com said...

comel je yang cucuk cucuk tu.. :)

E-na Zarina said...

Azmiezas : Bekfast simple je...sama la tu peminat telur!

a.z.r.i.n.a.03.07.: Bila dah campur mayo, lada hitam tu ok kot he he bg peminat telur cam E-na ni x bau la hanyir.he he E-na pun xde idea la..sorry...

fzi : untuk kita kena tambah sayur la baru sedap kan...

Hazila : betul sangat tu!

mantan : bole je kalau suka kan...

mummyseri : ooo tu eksesori nak tarik perhatiaan anak2..he he

blogresepi : tq....suke ye???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...