Monday, 14 November 2011

Bunga Pokok Kesum


Bunga Pokok Kesum di Kebun Mini E-na. Kalau diperhatikan bunganya begitu cantik campuran warna putih dan purple. 








18 comments:

Gee® said...

pestime tgk bunga kesum...selalu tgk daun aje...

Adry@Daun said...

Ni mcm hobi saya, amek gambar bunga2 yg kecil. Kita tak perasan ianya cantik tp bila dh upload dan tgk dlm saiz berkali ganda besar, ianya sgt menakjubkan.

chikadakbiru said...

lorr...merimbun sy tanam..tak pernah ku jumpe bunga pokok kesum...nih edisi jepun punye kot ya..terima kasih sudi tayang...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

mesti umah kak e-na penuh ngan pokok & bunga ekkk...laman ai kosong jer (motip ckp laman....mcm la umah besaq ngeeee)

Kamalia said...

kak ena..xpenah tgok bunga kesum nih..thanx akk upload gambo nih.nnt nak pi umah akk la..haha,sbb nak tgok kebun mini akk.

bersama kak Es said...

daun kesumku tak pernah berbunga... hidup pun tak lama..

Asmara said...

kak kalau subur merimbun pos sini sikit eh. hehe.. musim sejuk hidup gak eh?

Liza said...

ena...bru liza tau pokok kesum ada bunga gak yer...selalu tgk daun jer...

cik cek said...

Cantik rupanya bunga daun kesom ni...tak penah tgk...selalu masak guna daun dia je...sejuk tgn E-na...sego2 je bunganya..:D

Cheq Sue said...

kat mlaysia ni x sempat nak tengok bunga kesum ena, bila daun merimbun aje dah kena cantas, x sempat nak berbunga

Amie said...

tak perasan pula pokok kesum ada bunga.... cantiklaaaa....

~~zAnAfAhMi~~ said...

Lama tak jengok E-na, sampai dah berbunga daun kesom tu ye....
susah nak jumpa bunga daun kesum, cantik juga bunganya.....patutlah daun kesum bau wangi.

lina_pg said...

assalam E-na..cantiknya bunga kesum..selalu makan daun jerr ni lah pestaim tgk bunga

K.Nor said...

salam ena, ni kali ke2 k.nor tengok bunga kesum.. dulu tengok hani ringo/ogawa yg tunjuk kat blog dia.. cantik bunga kesum ni kan.. :)

Soo Hae Daa said...

kak, ni bunga daun kesum yg daunnye org letak dlm laksa penang? bru first time tgk bunganye...wahhh...kagum2...kt jepun mmg de daun ni ke akak bwk dr msia tnam kat sn?

Acik Erna said...

E-na tak pernah tengok pulak bunga poko kesum ni..

Zalia said...

Teringat dulu kak Hani Ogawa pun penah wat entry bunga daun kesum... dulu lama dah... skrg dpt lagi tgk bunga daun kesum dr bumi sakura :)

Kat said...

Lama tak jengok E-na, sampai dah berbunga daun kesom tu ye.... susah nak jumpa bunga daun kesum, cantik juga bunganya.....patutlah daun kesum bau wangi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...