Monday, 4 July 2011

:-> Pisang Tanduk



Pisang Tanduk muncul lagi! Semalam pergi AEON Chikusa...bila lalu kat bahagian buah mesti nak cari kot-kot ada pisang tanduk lagi...memang rezeki ada dalam 15 biji (siap kira tu..). E-na ambil 2 biji...158yen sebiji. Sedap ni buat goreng pisang atau pengat pisang...yummy! yummy!

Kawan-kawan di sekitar Nagoya kalau nak makan pisang tanduk bolehlah ke AEON chikusa. Banyak lagi tu. Mungkin kat AEON atsuta pun ada juga. Sebab sebelum ni pernah beli kat AEON Atsuta dan minggu yang sama ada juga di AEON Chikusa.

Yang ini pisang tanduk beli di AEON Atsuta, Kanayama awal bulan 5 ari tu.

12 comments:

Ctnaemah said...

e-na..akak suka pisang tanduk goreng..puas makan.kan!kat Paka ni mmg payah nak jumpa pisang tanduk tapi kalau balik muo mmg sentiasa ada..sampai anak akak bertanya camne rupa pisang tanduk ni..bulan lepas ms blk kg mak mertua siap beli sebab nak tunjuk kat cucunya..hahaha

ijayuji said...

Salam kak ena! uuuwaaaaaaaaaaaaa!!!!!! kenapa kat jepun ada pisang tanduk kat sini tak de???????? pdhal dekat jer mesia ngan siam, jakun betulll org siam niii uuuwaaaa...sedapnyerrr! dah terbayang byg kerepek pisang tanduk dgn goreng pisang tandukkk!! :-( nanges lagi**

Kak Rose said...

buat kerepek pisang pun sedap gak.... ngunyah sambil ngadap tb... x sedar habis sebalang!

cik cek said...

Salam Ena...

Macam2 leh buat ngan pisang tanduk ni...pengat...krepek....digoreng...ygpasti sumenya pun sedapppp....:)

anie,Nagoya said...

maceh e-na.penh beli kat kedai filipin.ahad nnt nak cuba g le.mahal ya.somi n bdk2 suka goreng pisang.huhuhu...mintak2 ada le pisang tanduk tu.

Juwita Jamaludin said...

kak ena.. sedapnya nampak pisang tandung akak tu .. aka buat apa kak pisang tu.. ita tak pernah lagi jumpa pisang2 gini kat sini..mugkin ada tapi tak cari betul2

Asmara said...

kalau pisang tanduk muda buat kerepek sedapkan! suka kerepek pisang tanduk. sini x jumpa lg pisang ni. satu jenis pisang je yg selalu jumpa. hehe..

Anonymous said...

Everything is very open with a clear description of the challenges.
It was truly informative. Your site is useful.

Thanks for sharing!

my web blog :: Newport Beach massage therapy

Anonymous said...

I every time emailed this website post page to all my contacts,
because if like to read it after that my friends will too.


Feel free to visit my site: shanexx.nothing4hosting.com

Anonymous said...

Thanks for sharing your thoughts on massage therapy job benefits.
Regards

Also visit my homepage - good Newport Beach massage therapy

Anonymous said...

I do not even know the way I ended up here, but
I believed this publish was good. I don't understand who you're however certainly you are going to a famous blogger when you aren't already. Cheers!

Review my web page - probate lawyers in San Diego

Anonymous said...

I’m not that much of a internet reader to be honest
but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. All the best

Take a look at my web blog dental video marketing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...