Friday, 6 July 2012

Mini Edible Garden Villa5522


27 June 2012

My neighbour's son,6yrs                                               : 'Cantiknya Acik! sape buat ni?'
Gorgeous Gardener (perasan jap)                                 : 'Acik la yang buat..'
My neighbour's son dengan kuat memanggil mummynya : 'Mummy! mummy! tgk ni acik buat cantik!'

Satu penghargaan dari si kecil yg ikhlas berkata-kata...Alhamdulillah.


What do you think...ada juga sedikit talent dalam lanscaping kan ;p
Mungkin boleh jadi inspirasi untuk anda memulakan projek taman mini di rumah sendiri...Do it yourself (DIY)

Pokok Kesum yang baru ditanam....sebelah kanan tu kesum yang tanam sebelum ni (klik sini)



Pokok ati-ati merah juga baru tanam 


Moga pelawat Lovely Kitchen sihat ceria kekal cantik dan langsing sepanjang masa...daaaaa


PROJEK MINI EDIBLE GARDEN DI VILLA5522

10 comments:

Acik Erna said...

asalam Ena memang cantik..masa dok jepun dulu pun rajin..dah balik sini lagi la ena boleh buat dan tanam macam2 kan

Asyifa Mustaffa said...

seyes mmg cntik...aman damai jer nmpak...:)

Ena's Palace said...

simple dan menarik...

EmbunRosaliza said...

Assalam E-na, mmg tersangat cantik n kreatif ni, betul mcm kata acik erna tu, masa dok jepun rajin bercucuk tanam , dh blk mesia ni lagi la rajinnya. memang menjadi inspirasi utk akk,rasa mcm tak sabar nak tgk pkk2 tu membersar

E-na nape tak boleh masuk ikut bliglist akk ek, masuk kut fb ok je

Unknown said...

nice one!! huhu, xblik uma tgok real pon da ley tgok update kt cni ;)
xde ker bola ank jiran tu melantun ke sini long?

saniah said...

Thumbs up...err 2 thumbs upssss...;-)
Akak suka tgk hasilkerja org tppp diri sndr ni ada penyakit M....alasss :-P

CikPuanIsteri said...

cantiknye kak....rajin btol akk nie.. =)

Angah said...

amboi auntie ni memang kreatip la,....cantik la,....lega kan bila apa yg di impi jadi nyatakan ena,....cumel ja tgk ladybird tu

Abhinav Ceniza said...

Assalam E-na, mmg tersangat cantik n kreatif ni, betul mcm kata acik erna tu, masa dok jepun rajin bercucuk tanam , dh blk mesia ni lagi la rajinnya. memang menjadi inspirasi utk akk,rasa mcm tak sabar nak tgk pkk2 tu membersar E-na nape tak boleh masuk ikut bliglist akk ek, masuk kut fb ok je

Anonymous said...

E-na, cantik dan mendamaikan ...tahniah..rajin sungguh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...