Tuesday, 19 February 2013

Kaktus di Cameron Highlands











Harga Kaktus di beberapa tempat.







'Cantiknya bunga kaktus ni!'

'Eeeeiiii ape yang panjang tepi adik tu??'

'Alaaa tinggi dia lagi!'









5 comments:

NinaAz said...

Mcm2 jenis cactus ada.. very niceee

izman said...

menariknya percutian ko sekeluarga. rindunya nk jejak lagi kesana. mmm.... tapi aku x suka kaktus sgt, penuh duri.

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

shanteknyer..
aritu pegi ch tak sempat pun nk pegi cactus valley..
eh, masuk dh kena byr kan??

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ena..lamanyaaaa k.atie xsinggah kesini.Sht?Beli tak kaktus2 tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...