Friday, 7 September 2012

Kek Lapis Sarawak


Malam tadi baru boleh tidur lena sebab hubby dah balik dari Kuching Sarawak. 3 malam lepas setiap jam mesti terjaga...tidur dalam ketakutan. Straight to the point... Ikan terubuk masin dan kek lapis sarawak antara buah tangan wajib yang di bawa pulang bila berkunjung ke Sarawak.

 En. Hubby beli 5 ekor ikan terubuk masin dan 3 jenis kek lapis sarawak.Perisa Cheese Coklat, Blueberry Cheese dan satu lagi tiada bernama...nampak macam lapis coklat cadburry ke coklat pe ye...


  Kek Lapis Blueberry Cheese.

Kek Lapis Coklat Cadburry (memandai sendiri bagi nama ni)



Kek Lapis Cheese Coklat.


10 comments:

faa.rosli said...

tiga2 perisa best..ssrrrruuppp..

faa.rosli said...
This comment has been removed by the author.
Amie said...

Dah dapat 3 kek lapis... ikan terubuk masinnya ada tak...he he he heh

inahar ali said...

salam ena..akak nak gaak kek lapis sarawak tu 2-3 potong..leh x?? hehe! salam lebaran & maaf zahir batin akak ucapkan wat ena sekeluarga ye!

Alin Marlini said...

blueberry tu memang menyelerakan

JaSSNaNi said...

Assalamualaikum..
E-na apa khabar? lama tak jenguk kan.. :) ye la, nani pun dah berbulan2 tak apdet.. skrg baru TERpanggil plak.. hihihi.. :)

suka kek lapis cheese coklat tu.. nyum nyum...

Nur Hafizah Hussain said...

salam..sedappnye kek lapis tu..raya hari tu ada gak beli..disebabkan lupa nak letak dlm peti ais..rugi gitew je..ehehe

Rohah said...

salam ukhuwah..
banyaknye kek lapis..

Norzie hany said...

Salam kenal.
Kalau dah sampai Sarawak mmglah wajib beli kek lapiskan Ena.

lurvely hiijab said...

jom singgah blog sy... sy menjual tudung yg gojes masa kini.. slmt mnjamu mata..tq 4 support:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...