Friday 17 May 2013

HIG Double Grill Pan



Order Magic pan ni online kat sini masa bermalam di wad sebelum hari operation. Elok je discharge hari Jumaat 10 mei barang yang di order pun sampai. Boleh terus guna dalam pantang. Senang kan boleh shopping di hujung jari.

E-na order 2 biji saiz 28cm dan 32cm. Yang besar bagi mak untuk digunakan masa berkumpul ramai2. E-na ambil yang kecil cukup untuk kegunaan harian kami 6 beranak. Harga selepas diskaun RM90 saiz 28 dan RM100 saiz 32 dan RM10 kos pos. Pelbagai jenama magic grill pan di pasaran sekarang, pilih yang mana berkenan fungsinya hampir sama. Antara jenama yang biasa AreIkan Pemanggang Ajaib, Happy Call, Magic Made in Korea, Vantage Magic Pan, Happy Cook dan banyak lagi.

Macam-macam boleh buat dengan Magic Pan ni. Ianya sebagai pengganti oven untuk membakar kek, masak makaroni, membakar ikan ayam daging, menggoreng malah boleh juga membuat kek puding karamel(klik). Boleh rujuk blog kak Ita untuk penerangan yang lebih jelas.

4 comments:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum e-na...
memang skrg ni 1 rumah wajib ada 1 magic pan... kat rumah mak nani pun ada.. besauuu punyaaa... sbb mak kata yang besau tu senang.. nak panggang ayam sekor nanti ramai anak cucu berkumpul.. hehehe..

cik ain | sweet thots said...

alhamdulillah, dah dpt baby baru rupanya. selamat berpantang ena ... dan lagi membeli perkakas dapur ye ;)

Alin Marlini said...

menarik ni

kak ina kl said...

salam ramadan
akak ak yang tak ada lagi gadget cooking ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...