Showing posts with label Award. Show all posts
Showing posts with label Award. Show all posts

Friday, 23 July 2010

:-> Blog Lawa Gila Award



Macam-macam award ada kat alam maya ni.... kali ini Lovely Kitchen terima award dari Izah yang suka sangat dengan muffin. Blog Lawa Gila Award....he he lawa ke? Tak kisahlah kan lawa ke tak yang penting perkongsian ilmu untuk manfaat bersama. Segan juga nak ambik award ni tapi dah orang kasi tak baik menolak kan...angkut juga bawa balik....seperti biasa E-na tak dapat untuk mengangkut tugasan yang di beri. Harap Izah tidak berkecil hati. Apapun terima kasih atas ingatan ini...E-na amat menghargainya....Thanks so much!!!

Wednesday, 14 July 2010

:-> Inspiration Award


Yeay! Dapat Award lagi....Terima award yang colourful dari Sweetsal. Thank you sis atas ingatan ini....terharu weh!

Seperti biasa kepada pengunjung LK yang berminat dengan award ini boleh angkut bawa balik dan tinggalkan mesej di ruangan komen untuk E-na link kan blog anda.

Wednesday, 30 June 2010

:-> Special Award From PR


Award dari Pencinta warna Purple, PURPLE ROSES. Thank You so much di atas Award ini dan Lovely Kitchen amat menghargainya. Terharu sangat sebab PR siap buatkan special award khas untuk Lovely Kitchen...ada strawberries lagi, sukeeeee!! ;-) Semoga perkongsian ilmu ini mendapat keberkatan dan memberi manfaat kepada kita semua.

Di bawah ini n3 di blog PR, Thanks again!

"NI PR nak kasi award kat tuan punye blog ni..sebab..PR suke tengok makanan besh² kat sana.
Siap ada resepi untuk dicuba. Harap
e-na (http://e-nalovelykitchen.blogspot.com/)
(tuan blog ni) terima award xseberapa ni..buat sendiri tau.."

dan sebagai tanda penghargaan sudilah kiranya PR menerima Thank You Card yang tidak seberapa dari Lovely Kitchen...


Tuesday, 15 June 2010

:-> Kuat Makan Award


Ada juga award Kuat Makan...hihi.... Terima award ini dari K'eja. Terima kasih sangat diatas ingatan dan sudi bagi award ini kepada Lovely Kitchen. Harap rakan-rakan dan pengunjung Lovely Kitchen sudi lah mengangkut award ini untuk di bawa pulang... kuat makan tak apa asal kesihatan mantain dan kalau kuat makan tapi body masih solid itu bonus kan!

Friday, 11 June 2010

:-> Nice Bloggers


Award dari Kak Mamahawa. Thank you sis sudi bagi E-na award ni...tapi tag tu E-na minta maaf sebab tak dapat nak selesaikan. Harap Kak hawa tidak berkecil hati ye..sorry once again. E-na panjangkan award ini kepada semua pengunjung Lovely Kitchen yang sudi menerimanya kerana anda semua adalah nice bloggers! Kalau ada masa nak jawab tag boleh ambik dari blog Kak mamahawa ye...

Saturday, 5 June 2010

:-> Thank You Card



Happy 1st Blog Anniversary to Love...Thank you for the Lovely Roses!

Wednesday, 2 June 2010

:-> Pro Memasak....


Award from Zarin...seorang yang pro memasak italian dishes, western, malay dan pandai pulak baking and decorate cake! Thanks ye Zarin atas award ini... Kepada pengunjung Lovely Kitchen yang suka akan pink apron ini boleh lah angkut bawa balik....jangan segan k....


Saturday, 22 May 2010

:-> Nice Bloggers Award



Nice Bloggers Award dari Intan
dan
Nice Bloggers Award dari Pn. Isah

Terima kasih atas ingatan dan kesudian memberi award ini kepada Lovely Kitchen. Semoga Intan dan Puan Isah sentiasa sihat-sihat selalu dan di dalam rahmat serta perlindungan Allah S.W.T.

Kepada pengunjung Lovely Kitchen yang sudi mengambil award ini dipersilakan. Anda semua adalah nice bloggers too!

Tuesday, 11 May 2010

:-> Award dan Kad Ucapan Hari ibu



Terima kasih dari Lovely Kitchen untuk semua dan Selamat Hari Ibu.


Award dari Kak Anis
Award dari Mas (Duniaku)
Award dari Erma (Halamanku)




Award dari D (houseof satay)



E-card dari Maz (Dapurmaz)



E-card dari Ros



E-card dari kak Yatie



E-card dari Kak azatie



E-card dari Love



E-card dari Kak Ummi



E-card dari Along Roz



Dari Kak Inahar




E-card dari Kak Ayu



E-card dari Izah



E-card dari Jun Coppola



E-card dari Azie

E-card dari mamasyipah

Friday, 23 April 2010

:-> Red Roses from K. Atie


E-na terima award dari k.Atie. Alhamdulillah k.Atie sudah kembali bersiaran walaupun masih ada sikit lagi batuk dan selsema. Moga k.Atie cepat sembuh yer... Thank you so much atas kiriman ros yang telah siap di gubah indah ini. Cantik kak! Dalam tak sihat pun sempat k.atie menggubah bunga untuk bagi kawan-kawan... semoga persahabatan ini abadi selamanya....:-)



Best Regards,
^_^LovelyKitchen^_^


Tuesday, 20 April 2010

:-> Engangement Anniversary


STICKY MODE ENTRY SEHINGGA 29 APRIL 2010. SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY TERKINI

Poyo je tajuk n3 tu kan! Ada ke org celebrate ulangtahun pertunangan? ngeeee..... Tak kisahlah kan but for me bulan April begitu bermakna....30 APRIL 2000 telah termeterai ikatan pertunangan yang mengukuhkan lagi cinta kami...


Untuk berkongsi kegembiraan ini E-na buat satu AWARD very special untuk semua FOLLOWERS dan semua PENGUNJUNG yang sudi singgah di LOVELY KITCHEN. Award ini sebagai tanda PENGHARGAAN DAN TERIMA KASIH di atas sokongan semua. Kawan-kawan adalah semangat untuk E-na berada di dalam dunia blog ini. Semoga persahabatan di alam maya ini berkekalan hendaknya.


Gambar Tulip tu di tembak semasa pergi Nabana No Sato last Sunday. So ianya hasil dari kamera sendiri yang tidak seberapa tapi E-na tempah frame khas tau, cantik tak?....he he. Harap sudi ambik AWARD INI buat penyeri di rumah masing-masing ye...


Best Regards,
^_^LovelyKitchen^_^

Friday, 9 April 2010

:-> Hari Mengangkut Award!


Award dari Nenek Unique Collections dan Kak Su. Nenek muda ni pandai sangat menjahit manik...memang cantik2 pattern yang nenek buat...suke E-na tengok. Kak Su pulak seorang surirumah yang rajin mengambil tempahan muffin, cakes, cream puff dan pelbagai jenis cookies. Semoga terus maju dalam bisnes ye kak Su!

Terima kasih yang tak terhingga buat keduanya kerana sudi memberikan Award yang begitu bergemerlapan ini. Agaknya kalau E-na pakai Tiara ni memang semua orang akan memandang tak berkelip kan...bukannya pandang E-na tapi berkenankan tiara yang begitu mewah ni kan! he he...

Dan award di bawah ini pula pemberian dari Kak Sheila...Dapat kalung pulak...nampaknya melaram abis ari ni...Thanks K.Sheila sudi beri award ni pada E-na. K.Sheila ni pandai masak dan rajin sangat update blognya. Kalau singgah di blognya kita akan dihidangkan dgn pelbagai masakan yang enak-enak belaka.....


Kpd Nenek (muda lg ni) , Kak Su dan K.Sheila semoga persahabatan ini kekal selamanya dan kita semua sentiasa di dalam rahmat dan perlindungan dari Nya. Amin.... Sayangggg semua!!


Best Regards,
^_^LovelyKitchen^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...