Monday 15 August 2011

:-> Biskut Raya Dah Siappp!!!


Hari ini baru Ramadhan ke 15. Mesti antara kita sedang sibuk menyediakan pelbagai jenis biskut raya. Ada juga antara kita yang masih memikirkan biskut yang hendak di buat. Bagi E-na setiap kali tiba hari raya rasa tidak lengkap tanpa biskut raya. Bila sibuk membakar biskut baru terasa semangat hendak beraya. 

Sebagai kenangan beraya di perantauan, E-na abadikan gambar BISKUT RAYA 2010 yang E-na sediakan untuk keluarga dan kawan-kawan yang datang berkunjung. Ni kat Nagoya tau...bukan Malaysia maaa.








Abaikan tangan comei yang memegang pinggan lemang tu ye...nampak sangat gambar tangkap muat je...masa nak hidang baru teringat nak ambik gambar, inilah jadinya.

Semua gambar di rakam di pagi raya sebelum tetamu tiba. Tak sempat nak posing dah... Lemang ni buat malam raya... Alhamdulillah merasa juga nak makan lemang tapi tak adalah kepala lemang lemak2 macam yang bakar dalam buluh..jadilah kan...

NOTE : Jangan marah dengan tajuk ye...buat gempak je...;)

8 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

laaaaaaaaaa ingatkan dah siap cookies untuk this year mmg nk ckp awalnyer....hikhik OMG lemang itew x tahan nak tgk...masa ni akak kt mesia ker?

Ummi said...

Assalam Ena, waaah dah siap byknya kukis dah....sakan dah feeling nak raya... :)

Acik Erna said...

E-na lemang tu la yang buka rahsia..he he

Deliah's Deli said...

dah siap ya..mmg nk kena ni!!:)) comey betul kukis yg 1st tu!

Juwita Jamaludin said...

Akak.. Ni lama punya nak yg baru... Bila start enjin kak

Asmara said...

Tukang tulis ngan tukang baca pun telan air liuq jer. Hehe.. Kak amik tempahan x? Meh nak order 3/4 balang boleh? Hehe..

Nuwairani said...

terberkenan pulak dgn biskut bentuk kereta tu...comel betol...kat mane la nk cari acuan bentuk mcm tu di mesia ni...

Kak Mahh said...

Bestnya...biskut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...